شباب كول- افلام عربي | افلام اجنبي| افلام هندى| كليبات| برامج |بنات كول
كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 507584714
كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 507584714

منتدى شبابى عام

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر|

كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
el magic
المراقب العام
المراقب العام
el magic

الدولة الدولة : كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Egypt110
عدد المشاركات عدد المشاركات : 8444
نقاط نقاط : 9786
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 01/11/2009
العمر العمر : 34
الجنس الجنس : ذكر

كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالإثنين فبراير 14, 2011 7:02 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلامو عليكم ورحمة اللة وبركاتة
ازيكم يا احلى واجمل اعضاء

موضوعى كان اتعرض عليكم سابقا

واليوم جيت افكركم بية

وهوا حوار بين اثنين من شباب كول

طرفين

الطرف الاول عضو

الطرف الثانى عضوة

هذا الحوار كانة لقاء بينهم مكون من سؤال وجواب

هوا يسال هيا تجاوب

هيا تسال هوا يجاوب

اكيد فهمتونى

والحوار دة هيشرفونا العضوين لمدة ثلاثة ايام

يسالو بعض

امثال الاسئلة

تعارف

اعجاب

انتقاض

راى

نقاش فى شيىء

الخ......

وانا كنت دخلت انا والعضوة لولو فى حوار ساخن جدااااااااا

يا ترى مين اللى هيقعد ويستضيف معاه العضوة اللى يختارها

او العضوة تدخل وتختار تواجة مين من الاعضاء

يلا عايز ترشيحات من اجمل اعضاء

تحياتى
"الماجيـــــــــــــــــــــك"
الموضوع الأصلي : كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام الكاتب : el magic المصدر : منتدى شباب كول
التوقيع

كاتب الموضوعرسالة
اعثار الموت
المراقب العام
المراقب العام
اعثار الموت

الدولة الدولة : كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Egypt110
عدد المشاركات عدد المشاركات : 21795
نقاط نقاط : 22561
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر العمر : 33

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 18, 2011 1:03 pm

نور السؤال دة تقيل شوية بس اتمنى انك تجاوبينى علية

هل

ماضي الشاب يهمك . ؟؟

مثلا لو تقدم لكي شاب يرغب الزواج وعرفتي أنه كان يحب فتاه في الماضي....

لكن انتهى هذا الحب ياترى توافقيى بية ؟

هل توافقين العيش مع أسرته ؟؟

هل يهمك راتب الشاب ؟؟

هل تهتمي بجمال شكله ؟؟

هل يهمك مكانته في المجتمع ؟

هل تهمك أسرته ؟؟

هل توافقين العيش معه في أي مكان بعيد عن أسرتك ؟؟
الموضوع الأصلي : كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام الكاتب : اعثار الموت المصدر : منتدى شباب كول
التوقيع
سندريلا
ملكة المنتدى
ملكة المنتدى
سندريلا

الدولة الدولة : كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Syria110
عدد المشاركات عدد المشاركات : 37456
نقاط نقاط : 41938
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 21/01/2010
العمر العمر : 35
الجنس الجنس : انثى

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 18, 2011 1:51 pm

لما قولت تقيل فعلا تقيل بس حجاوبك ياهنري وبكل صراحه
هل

ماضي الشاب يهمك . ؟؟

يهمني في معرفته فقط يعني لازم اعرف عنه كل شي عنه سواء كان ماضي سيء او منيح بس لازم اعرفه متل ماهوا حيعرفه عن ماضي انا

مثلا لو تقدم لكي شاب يرغب الزواج وعرفتي أنه كان يحب فتاه في الماضي....

لكن انتهى هذا الحب ياترى توافقيى بية ؟

كل انسان وبمر بتجربه مو غلط انه حب اول مره وتاني مره وتالت بس لازم يكون تعلم اشياء كتيره من هالعلاقات اللي مرت بحياتي

بس الاهم شي انه يعترفلي بكل شي ويكون صريح معي وانا حقدر انسيه اياه وانسيه ابوه كمان هههههههههه
هل توافقين العيش مع أسرته ؟؟

انا من وجهه نظري عادي لو كان الاب والام طيبين انا حعتبرهن متل امي وابي بس بشرط مايكون في اله اخوه شباب مو متزوجين لاني وقتها ماراح اخد راحتي وممكن يصير مشاكل نحنا بالغنى عن هالشي

هادا من وجه نظري اما من وجه نظره اهلي برفضوا الرفض التام وخاصه ماما لانه ماما اول ماتزوجت عاشت في بيت اهل زوجها وذاقت المر منشان هيك مابترضاها على بناتها

هل يهمك راتب الشاب ؟؟

لا المشكله مو في الراتب المشكله في كيف يستخدم هالراتب ياما ناس راتبها كتييير عالي مابينتهى الشهر وهوا مامعه شي وياما ناس راتبها قليل جدا ويدوبك يعيشه بس بكفيه وزياده وبقول الحمدالله اللي رزقنا

وانا بحب هادا النوع لانه الرازق هوا الله ولازم يكون في امل منشان الله يطرح البركه في فلوسه
هل تهتمي بجمال شكله ؟؟

لا بالعكس انا بتمنى اتزوج واحد بشع يعني مو حلو ويكون اسمر او قمحي ههههههه منشان اشوف نفسي عليه

وعلى فكره انا بشمئز من الشباب الحلوين والبيض والشقر مع احترامي الهن هههههههههه

هل يهمك مكانته في المجتمع ؟

اي بس مو كتييير بيهمني شهادته لانه لو عنده شهاده بيقدر يطلع لفوق ولو كان تدريجيا بس بنجز شي اما لو ماكان عنده شي كيف حيتصرف ومن وين ححيلاقي شغله ازا الجامعين ويادوبك يلاقوا وظيفه

هل تهمك أسرته ؟؟

بتهمي اسرته بس تكون قاصره عن الاب والام غير هيك مابيهمني مو تقول هاي العائله المشهوره وهاي العائله مابعرف شو وبدنا نعرف شو شجره العائله هادا كله ولاشي الاهم هوا وطبعا هادا الاساس وبعدين الاب والام فقط

هل توافقين العيش معه في أي مكان بعيد عن أسرتك ؟؟

لو انا سعيده معه والله لو بوديني على الهند لاروح معه لانه وقتها لا المكان ولا الزمان حيهمني حيهمني بس سعادتي معاه متل ماهوا حيكون سعيد معي حتى لو كمان سكني في خيمه اهم شي الرابط القوي اللي حيجمعنا واللي يخلينا متمسكين في بعض لو شو ماصار اللي هوا الحب والحب بيجلب السعاده وبيخلينا نتنازل على اشياء كتيييره

الموضوع الأصلي : كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام الكاتب : سندريلا المصدر : منتدى شباب كول
التوقيع
max man
المراقب العام
المراقب العام
max man

عدد المشاركات عدد المشاركات : 5338
نقاط نقاط : 6038
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 01/06/2010
العمر العمر : 31

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 18, 2011 2:50 pm

احلى سلام على احلا حمامتين

كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 800j00bZWe0

اسمحولى اخش فى الموضوع سموها زى ما تسموها غلاس اة غلاسة

عشان انا ابيض يا ست نور بقى ههههههههههههههههههه

بس يا نور هنرى قاعد يسال طب وانتى فين اسالتك

يلا اسبكم بقى تكملو مع بعض

اعزرونى لو كنت غلست
الموضوع الأصلي : كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام الكاتب : max man المصدر : منتدى شباب كول
التوقيع
سندريلا
ملكة المنتدى
ملكة المنتدى
سندريلا

الدولة الدولة : كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Syria110

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 18, 2011 3:34 pm

اي كمان هنري قالي هيك انه ليه ما اساله انا كمان

بس انا شو اسئل مابعرف

فاقولتله انت عليك الاسئله وانا عليا الاجابه

ونورتنا ياماكس
الموضوع الأصلي : كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام الكاتب : سندريلا المصدر : منتدى شباب كول
التوقيع
اعثار الموت
المراقب العام
المراقب العام
اعثار الموت

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 18, 2011 5:06 pm

نورت الموضوع يا ماكس
الموضوع الأصلي : كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام الكاتب : اعثار الموت المصدر : منتدى شباب كول
التوقيع
اعثار الموت
المراقب العام
المراقب العام
اعثار الموت

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 18, 2011 5:14 pm

نور
انا شكلى بتقل عليكى فى الاسئلة

طب ميرسى طبعا هتقولى ولا يهمك وخد راحتك وكدة يعنى

ميرسى مقدما

طيب انا هاخد راحتى هههههههههههههههه

ماهو الحب بالنسبة لكى نور؟

ماذا تعني لك كلمة ( أحبك ) من الرجل ؟

ما الفرق بين الإعجاب والحب بالنسبة لنور ؟

هل جعلتى في يوم من الأيام كلمة ( أحبك ) وسيلة لكى ؟ ولماذا؟

متى آخر مرة سمعتى فيها كلمة أحبك ؟ ومتى آخر مرة لفظتى بها ؟ ولمن ؟ ولماذا ؟

ماهي المدة التي تجعلك تحددى متى تقولى كلمة ( أحبك ) لمن يستحقها ؟

هل تشعرين بالفراغ العاطفى الان ؟

هل تبحثين عن نصفك الاخر؟ ومن هوا ان امكن ذكر اسمة ؟

هل بتحسي ان فىة شىء ناقص فى حياتك وما تعرفيش السبب؟

سورى بقى يا نور اعتبرى نفسك على كرسى الاعتراف ههههههههههه

انتى اللى قولتيلى خد راحتك

التوقيع
سندريلا
ملكة المنتدى
ملكة المنتدى
سندريلا

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالسبت فبراير 19, 2011 8:57 am

ههههههههههه انت لذيذ ياهنري

ماهو الحب بالنسبة لكى نور؟

بالنسبه الي هوا كل شيء الحب عطاني قوه عطاني ثقه عطاني امل عطاني حب الحياه بس انا مابرضى الحب يتم الابشرط يكون الشخص اللي انا بحبه نيته زواج فيني غير هيك مابرضى ابدا

ماذا تعني لك كلمة ( أحبك ) من الرجل ؟

واااااااو كلمه كبيرررررره على قلبي ولما كان ميمو يقولي اياها بيقعد عندي خفقان في قلبي لمده 24 ساعه ههههههههههه

ما الفرق بين الإعجاب والحب بالنسبة لنور ؟

الاعجاب اما بيكون بالكلام او بالشخص نفسه وبيكون شخص غالي عليا لانه انا معجبه فيه وهالشي ممكن يصير في كزا شخص

اما الحب حيكون بالعواطف بالاحساسيس بالمعامله بالخوف بالمصلحه بكل شي بكل شي لاني بحبه يعني بفديه بروحي وهالشي مابصير الا لشخص واحد يعني مافيني احب 4 او 5 اشخاص بوقت واحد الا ازا كان حب صداقه فقط بس مو هادا اللي بتقصده انت في السؤال

هل جعلتى في يوم من الأيام كلمة ( أحبك ) وسيلة لكى ؟ ولماذا؟

لا ابدا انا لما بقول احبك بقولها لما بكون فعلا انا حاسه فيها لانه هالكلمه معناها غالي جدا

متى آخر مرة سمعتى فيها كلمة أحبك ؟ ومتى آخر مرة لفظتى بها ؟ ولمن ؟ ولماذا ؟
قبل شهر تقريبا سمعتها من ميمو واليوم اللي نطقتها لميمو لما كنت في الجامعه اتصلت عليه منشان اقومه للشغل وقولته اله بس هوا ماقالها قال بس وانا كمان بس انا لما بيقول هيك يعني ولا كانه قال شي
بس انا حكتله هيك لاني عنجد انا بحبه وبحبه كتيييييييييير وخايفه كتييييير اني اخسره الله يستر

ماهي المدة التي تجعلك تحددى متى تقولى كلمة ( أحبك ) لمن يستحقها ؟

انا اوقات لما بنحكي وبنحكي وهوا بيسكت وقتها بسمع صوت نفسه فقلبي بينبض فبتطلع مني كلمه بحبك وبتكون طالعه من احساس صادق هادا اغلب الاوقات اللي بقول فيها بحبك يعني لما قلبي يدق بقولها بس ميمو بيحكيلي اياها بدون انزار سابق ونحنا بنحكي وسط الحكي بيقول نونو انا بحبك وقتها بنسى الموضوع وبنسى اسمي وبنسى مين انا بس هالحكي كان قبل شهر

هل تشعرين بالفراغ العاطفى الان ؟

ممكن اي لانه ميمو كتيييير بعيد عني بعيد عني بعقله وبعواطفه وبكلامه وبكل شي لانه غرضه انه لو عمل هيك انا حبعد من غير ما اتعزب مابيعرف اني انا بنقتل كل يوم 100 مره لما بس بسمع انه بيحكي معي بكل برود

هل تبحثين عن نصفك الاخر؟ ومن هوا ان امكن ذكر اسمة ؟

انا مابدور حاليا لاني مازلت بحب ميمو بس لو انتهت علاقتي ممكن ما اجرب التجربه هاي لاني صرت اخاف يصير معي متل هيك احب بالسنين واضحى بالشهور واخر شي مافينا نكمل مع بعض او ماحنكون لبعض وهالشي بيقتلني

هل بتحسي ان فىة شىء ناقص فى حياتك وما تعرفيش السبب؟

انا بعرف انه اشياء كتيره ناقصاني بس بعرف شو هوا السبب ومن ضمنهن ناقصني الحب ولو لقيته مابلاقي الامان ولو لقيته مابلاقي الثقه ولو لقيته مابلاقي الشخص المناسب والسبب هادا كله انا لاني انا ضعيفه جداااااا وجبانه في كل اموري

سورى بقى يا نور اعتبرى نفسك على كرسى الاعتراف ههههههههههه

انتى اللى قولتيلى خد راحتك

ويارتني ماقولت هيك ياهنري هههههههههههه انت عنجد بتنتقم مني

بس مبسوطه انا لاني بجاوب على اسئلتك

التوقيع
el magic
المراقب العام
المراقب العام
el magic

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالأحد فبراير 20, 2011 4:50 am

يلا يا هنرى اسئل بقى اخر سؤال اخرك النهاردة يا معلم

وبجد اسعدنى تواجدك انتا ونوووووور

الموضوع الأصلي : كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام الكاتب : el magic المصدر : منتدى شباب كول
التوقيع
اعثار الموت
المراقب العام
المراقب العام
اعثار الموت

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالأحد فبراير 20, 2011 5:01 am

ميرسى يا ماجيك ع الاستضافة الجميلة دى بس كان

مش تنتهى بسرعة يلا بقى مش مشكلة ندى فرصة لغيرنا

نور انا بجد

كان حوارى معاكى جميل جدااااااا

وكان نفسى مش يخلص بس يلا بقى ندى فرصة لغيرنا

دول بقى اخر اسئلة ليكى

واعذرينى لو اسئلتى كتيرة عليكى او ضايقتك

اتركك مع الاسئلة

هل تقبلين بالزواج من رجل كنت تقابلينه من وراء أهله و كنت تكلمينه بالهاتف؟ ولماذا؟

هل ممكن أن تتزوجين من رجل ليس من بلدك؟ ولماذا؟

هل توافقين الزواج التقليدي؟ ولماذا؟

ماذا يكون رد فعلك إذا كان زوجك شكاك جداً ؟

اسئلة وعايز اجابة بنعم او لاء
شوفتى بسهل عليكى ازاااااااااااااااااااااااى

هل تعتبرين نفسك مثال يقتدى به؟

هل تودين الزواج عن حب ام تخلينها ورا القسمه؟

في داخلك عندما يغازلك شاب هل تفرحين؟

هل تهمك المظهريات في شريك حياتك اكثر من التزامه وجديته بالحياة؟

هل اجاباتك على هذه الاسئله صادقه؟

اية رايك فى الموضوع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولو عاجبك مش تشكرنى انا اشكرى صاحب فكرة الموضوع

والختام

عن أبي هريرة رضي الله عنه قال : قال رسول الله صَلّى اللهُ عَلَيْهِ وسَلَّم : « مَنْ جَلَسَ في مَجْلس فَكثُرَ فيهِ لَغطُهُ فقال قَبْلَ أنْ يَقُومَ منْ مجلْسه ذلك : سبْحانَك اللَّهُمّ وبحَمْدكَ أشْهدُ أنْ لا إله إلا أنْت أسْتغْفِركَ وَأتَوبُ إليْك : إلا غُفِرَ لَهُ ماَ كان َ في مجلسه ذلكَ » رواه الترمذي .

وعن أبي بَرْزَةَ رضي الله عنه قال : كان رسول صَلّى اللهُ عَلَيْهِ وسَلَّم يقولُ بآخرة إذَا أرَادَ أنْ يَقُومَ مِنَ الْمَجِلسِ « سُبْحَانَكَ اللَّهُمَّ وبَحَمْدكَ أشْهدُ أنْ لا إلهَ إلا أنْتَ أَسْتَغْفِرُكَ وأتُوبُ إِلَيْكَ » فقال رَجُلٌ يارسول الله إنَّكَ لَتَقُولُ قَوْلاَ مَاكُنْتَ تَقُولُهُ فِيَما مَضَى ؟ قال : «ذلكَ كفَّارَةٌ لِماَ يَكُونُ في الْمجْلِسِ » رواه أبو داود

عن أبي هريرة رضي الله عنه قال : قال رسول الله صَلّى اللهُ عَلَيْهِ وسَلَّم : « مَنْ جَلَسَ في مَجْلس فَكثُرَ فيهِ لَغطُهُ فقال قَبْلَ أنْ يَقُومَ منْ مجلْسه ذلك : سبْحانَك اللَّهُمّ وبحَمْدكَ أشْهدُ أنْ لا إله إلا أنْت أسْتغْفِركَ وَأتَوبُ إليْك : إلا غُفِرَ لَهُ ماَ كان َ في مجلسه ذلكَ » رواه الترمذي .

وعن أبي بَرْزَةَ رضي الله عنه قال : كان رسول صَلّى اللهُ عَلَيْهِ وسَلَّم يقولُ بآخرة إذَا أرَادَ أنْ يَقُومَ مِنَ الْمَجِلسِ « سُبْحَانَكَ اللَّهُمَّ وبَحَمْدكَ أشْهدُ أنْ لا إلهَ إلا أنْتَ أَسْتَغْفِرُكَ وأتُوبُ إِلَيْكَ » فقال رَجُلٌ يارسول الله إنَّكَ لَتَقُولُ قَوْلاَ مَاكُنْتَ تَقُولُهُ فِيَما مَضَى ؟ قال : «ذلكَ كفَّارَةٌ لِماَ يَكُونُ في الْمجْلِسِ » رواه أبو داود .

وعن ابن عمر رضي الله عنهما قال : قَلَّمَا كان رسول الله صَلّى اللهُ عَلَيْهِ وسَلَّم يقوم من مَجْلس حتى يَدعُوَ بهؤلاَءِ الَّدعَوَاتِ « الَّلهمَّ اقْسِم لَنَا مِنْ خَشْيَتِكَ ما تحُولُ بِه بَيْنَنَا وبَينَ مَعٌصَِيتِك، ومن طَاعَتِكَ ماتُبَلِّغُنَا بِه جَنَّتَكَ، ومِنَ اْليَقيٍن ماتُهِوِّنُ بِه عَلَيْنا مَصَائِبَ الدُّنيَا . الَّلهُمَّ مَتِّعْنا بأسْمَاعِناَ، وأبْصَارناَ، وِقُوّتِنا ما أحييْتَنَا ، واجْعَلْهُ الوَارِثَ منَّا ، وِاجعَل ثَأرَنَا عَلى مَنْ ظَلَمَنَا، وانْصُرْنا عَلى مَنْ عادَانَا ، وَلا تَجْعلْ مُِصيَبتَنا في دينَنا ، وَلا تَجْعلِ الدُّنْيَا أكبَرَ همِّنا ولا مبلغ عِلْمٍنَا ، وَلا تُسَلِّط عَلَيَنَا مَنْ لا يْرْحَمُناَ » رواه الترمذي

وبجد يا نوووووور كنت سعيد جدا بهذا الانتر فيو الممتع

واتمنى لكى حياه سعيدة مع الانسان اللى يحبك ويخاف عليكى ويراعيكى انتى تستاهلى كل الخير لانك حد محترم وجميل

اخوكى
محمد

هنـــــــــــــــرى
التوقيع
Ana B7BK Anta
مشرفة
مشرفة
Ana B7BK Anta

عدد المشاركات عدد المشاركات : 619
نقاط نقاط : 894
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 05/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالأحد فبراير 20, 2011 5:30 am

السلام عليكم ورحمه
انا عارفه انكم متعرفونيش كويس
انا قمر
اميرة الدموع
وبجد الموضوع روعه يا ماجيك

وفى تقدم مستمر
انا عايزه اعمل لقاء مع محمد سمير

الاسئله

باقة ورد لمن تهديها ...؟؟

شخص لاترفض له طلبا ..؟؟

من هو توأم روحك ...؟؟

مالذي يشعرك بأكثر قدر من الحرج...

حمامة زاجل استقرت على نافذتك تحمل رسالة من مجهول فممن تتمنى ان تكون...؟؟

من هو العضو اللي يستحق انه تقول عنه محبوب بين الاعضاء ؟

نفسك تقول لمين مش عايز اشوفك تانى..؟

ايه معنى كلمه الخيانه من وجهه نظرك..؟

تحياتى
اميره الدموه
الموضوع الأصلي : كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام الكاتب : Ana B7BK Anta المصدر : منتدى شباب كول
التوقيع
http://www.www.shababcool4.com
el magic
المراقب العام
المراقب العام
el magic

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالأحد فبراير 20, 2011 6:01 am

اوكى يا قمر

بس انتظرى قليلا

نور تجاوب ع الاسئلة

وانتى ومحمد سمير تدخلو النقاش

نورتى يا غالية
التوقيع
سندريلا
ملكة المنتدى
ملكة المنتدى
سندريلا

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالأحد فبراير 20, 2011 10:38 am

هل تقبلين بالزواج من رجل كنت تقابلينه من وراء أهله و كنت تكلمينه بالهاتف؟ ولماذا؟

مممم ممكن اي لانه كل واحد ممكن يرتكب بعض الهفوات وبعدين طالما طالبني للزواج يعني اكيد بيحبني فما راح يهمني ازا كان من ورى اهلي او اهله

هل ممكن أن تتزوجين من رجل ليس من بلدك؟ ولماذا؟

اي طبعععا عمر الجنسيه مااهتميت فيها لو كان بيحبني وقادر انه يسعدني والله لو كان هندي راح اوافق

هل توافقين الزواج التقليدي؟ ولماذا؟

انا قبل ما احب ميمو كنت مابدي اتزوج الا بزواج عاطفي بس بعد ماجربت ولقيت انه الحب مجرد تسليه وزكرى قولت انه الزواج التقليد احسن واضمن ومع الوقت راح احبه زوجي

ماذا يكون رد فعلك إذا كان زوجك شكاك جداً ؟

انا انسانه متفهمه جداااااااااااااااا يعني حعرف هوا بيشك فيني من ناحيه شو وشو العمل اللي بعمله بيخليه يفكر بالتفكير هيك وراح اساعده انه يتخطى هالمرحله بسلام وبدال مايشك يعطيني الحريه التامه

اسئلة وعايز اجابة بنعم او لاء
شوفتى بسهل عليكى ازاااااااااااااااااااااااى

اي كتييييييييييير مسهل عليا والله لو انت قدامي كنت خنقتك من زمااان هههههههه

هل تعتبرين نفسك مثال يقتدى به؟

اي ممكن اي

هل تودين الزواج عن حب ام تخلينها ورا القسمه؟

بعد قصتي بميمو راح اخليها ورا القسمه

في داخلك عندما يغازلك شاب هل تفرحين؟

لاااااااااااااا بنقهر كتير وبدايق وبكون نفسي اقتله غير انه بينزل من عيني لانه على فكره بهيك ما احترمني وماحافظ عليا

هل تهمك المظهريات في شريك حياتك اكثر من التزامه وجديته بالحياة؟

طبعا لااااااااااا اهم شي الجديه

هل اجاباتك على هذه الاسئله صادقه؟

اي والله ياهنري كتييييييييير صادقه وحكيت معك بشو انا بفكر وشو شخصيه نور الحقيقيه بدون نقصان ولا زياده

اية رايك فى الموضوع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جميل طبعا خاصه انه موضوع احمد

واكتر خصوصيه اني كنت معاك في مرحله ممتعه وانا سعيده جدا اني اقدرت اجتاز هالمرحله واجاوب على اسئلتك
ولو عاجبك مش تشكرنى انا اشكرى صاحب فكرة الموضوع

الشكر الك ولصاحب الموضوع

وبجد يا نوووووور كنت سعيد جدا بهذا الانتر فيو الممتع

وانا كمان والله ياهنري

واتمنى لكى حياه سعيدة مع الانسان اللى يحبك ويخاف عليكى ويراعيكى انتى تستاهلى كل الخير لانك حد محترم وجميل

مرسي الك ياهنري هادا من زوقك ويارب الي والك

التوقيع
el magic
المراقب العام
المراقب العام
el magic

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالأحد فبراير 20, 2011 10:49 am

بــــــــــــــــــــــــــــس
تسلمى يا نور على اجتيازك هذا المنعطف
من هنرى

وبشكرك يا هنرى لاسئلتك الجامدة لنور انا حاسس انها خلااااااااص

هاتلها بقى عصير دى دمها نشف

ههههههههههههه

نورتو الموضوع

ويغلق حوار هنرى ونور

وفى استقبال انسان غالى علينا كلنا

ميدووووووووووووووووووووووووو

مع العضوة

اميرة الدموع

ها يا ميدو موافق

تم اختيارك بناء على طلب العضوة اميرة الدموع
التوقيع
ṂÔĦĄṀΣĐ ṤĄṀΣŖ
~¤ô¦§¦ مؤسس الموقع ¦§¦ô¤~~¤ô¦§¦ مؤسس الموقع ¦§¦ô¤~
ṂÔĦĄṀΣĐ ṤĄṀΣŖ

عدد المشاركات عدد المشاركات : 15764
نقاط نقاط : 30066
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 26/10/2009
مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالأحد فبراير 20, 2011 11:06 am

ياعم مقدرش اقول لا
دى قمر حطت الاسئلة كمان
هههههههههههه
بس ياريت تحطها مرة اخرى
وانا هبدا
الموضوع الأصلي : كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام الكاتب : ṂÔĦĄṀΣĐ ṤĄṀΣŖ المصدر : منتدى شباب كول
التوقيع
http://www.shbab-coool.com
ملك@
مشرفة
مشرفة
ملك@

عدد المشاركات عدد المشاركات : 1254
نقاط نقاط : 1599
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 25/12/2009
العمر العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالأحد فبراير 20, 2011 1:59 pm

يلا يا ميدووووووووووووووو
مش تتلكك
جاوب علي الاسئلة
توبيك هاااايل جدا ماجيك
دايما مبدع
الموضوع الأصلي : كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام الكاتب : ملك@ المصدر : منتدى شباب كول
التوقيع
Ana B7BK Anta
مشرفة
مشرفة
Ana B7BK Anta

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالإثنين فبراير 21, 2011 5:13 am

ماشى يا ميدو انت عامل حجه الاسئله انا هحطها بس مش عايزين غش ههههههههههههههه

شخص لاترفض له طلبا ..؟؟

من هو توأم روحك ...؟؟

الموضوع الأصلي : كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام الكاتب : Ana B7BK Anta المصدر : منتدى شباب كول
التوقيع
el magic
المراقب العام
المراقب العام
el magic

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالأحد فبراير 27, 2011 4:40 am

اية يا ميدو انتا هربت ولا اية
انا رجعتلك يا معلم
التوقيع
ṂÔĦĄṀΣĐ ṤĄṀΣŖ
ṂÔĦĄṀΣĐ ṤĄṀΣŖ

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالأحد فبراير 27, 2011 1:50 pm

اميره الدموع كتب:
ماشى يا ميدو انت عامل حجه الاسئله انا هحطها بس مش عايزين غش ههههههههههههههه
هههههههههههههه
حاضر يا قمر بس كنت مسافر وغبت فترة
انا جيت وهوريكى اسئلتى ويا انا يا انتى
ههههه

لكل أعضاء شباب كول
ووردة ل احلى قمر عشان اخترتنى انا
شخص لاترفض له طلبا ..؟؟
اى عضو أقدر اساعدة عمرى ما هرفض لية طلب
من هو توأم روحك ...؟؟
كل أصحابى القريبين منى
امور عديده قد تشعر الانسان بالاحراج منها :

1. اذا تواجدت في مناقشه

2. اذا قصرت مع العائله

3. اذا تواجدت في موقف ولم اعرف كيفية التصرف

امور متعدده قد تصيب الانسان بالحرج

الغدر من اقرب الناس

من حبيبي

اى عضو يكون هادى وجميل ويعامل كل الناس ب اسلوب كويس جدا
وانا هختار
العضوة
رهف
هههههههههههه ولا اى حد
انا بحبكم كلكم

االخيانة
هو ان تثق بانسان للدرجة ان تأمن شره فيطعنك هذا الانسان فى ظهرك بدون ان
تدرى .نعم مع الاسف تعرضت لغدر بعض من كان حولى فابالرغم من اننى كنت اضمر
لهم الخير كانوا يخططون لقتلى ولكن فى النهاية نجانى الله ونصرنى عليهم

نورتى يا قمر
وياريت كملى اسئلتك عشان هتلاقينى مجهز اسئلة كثير ليكى
ونورتى يا قمر
الموضوع الأصلي : كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام الكاتب : ṂÔĦĄṀΣĐ ṤĄṀΣŖ المصدر : منتدى شباب كول
التوقيع
ṂÔĦĄṀΣĐ ṤĄṀΣŖ
ṂÔĦĄṀΣĐ ṤĄṀΣŖ

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالأحد فبراير 27, 2011 2:23 pm

قمر انا جيت وهومووووووووتك من السئلة وبلاش غش فهمانى

اية هيا الصداقة من وجهة نظرك؟

لو اتجمعتى صدفة مع حد فى المنتدى تتمنى تكون مع مين الصدفة؟

كلمة هزت وجدانك اية هيا الكلمة .... ومين الى قالها؟

هل شخصيتك فى المنتدى تعكس شخصيتك الحقيقية؟

من السهل على الانسان ان ينسى نفسه ولكن من الصعب عليه أن ينسى نفسا سكنت نفسه

ما رأيك في هذه المقولة .. وهل هي صحيحة بنظرك.. ؟

بتعملى وقت لمحاسبة نفسك ولا لا؟

حكمتك المفضلة؟ وفنانك المفضل؟

ماذا تعنى لك هذة الكلمات

الزواج 000 الصداقه000 الاخوه 000المنتدى 000 الحب 000

يلا جاوبى بسرعة
التوقيع
Ana B7BK Anta
مشرفة
مشرفة
Ana B7BK Anta

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالإثنين فبراير 28, 2011 3:54 am

فتى من حوارى نيويورك كتب:
قمر انا جيت وهومووووووووتك من السئلة وبلاش غش فهمانى

اية هيا الصداقة من وجهة نظرك؟
الصداقة في معناها الحقيقي القرب لا البعد، الحب لا الكراهية، الصدق لا النفاق. فهذه هي علامات الصداقة إذا ظهرت عليك أو علي شخص تعتمد عليه وتحس أنك قريب منه

لو اتجمعتى صدفة مع حد فى المنتدى تتمنى تكون مع مين الصدفة؟ انت و سندريلا

كلمة هزت وجدانك اية هيا الكلمة .... ومين الى قالها؟
الكلمه هى بحبك واللى قالها......................حبيبى اكيد

هل شخصيتك فى المنتدى تعكس شخصيتك الحقيقية؟
لا طبعا انا بتعامل مع اى حد وفى اى حته بشخصيتى الحقيقيه
ومحبش ان اكون فى المنتدى بشخصيه وفى الحقيقه بشخصيه تانيه

من السهل على الانسان ان ينسى نفسه ولكن من الصعب عليه أن ينسى نفسا سكنت نفسه

ما رأيك في هذه المقولة .. وهل هي صحيحة بنظرك.. ؟
هى حلوه اوى ..بس ينفع ان الانسان ينسى نفسه بالعكس بقى من العصعب على الانسان ان ينسى نفسه ولكن من السهل عليه ان ينسى نفسآسكنت نفسه

بتعملى وقت لمحاسبة نفسك ولا لا؟
اى حد لازم يعمل وقت لمحاسبه نفسه بس انا مبديش فرصه لحد ولالنفسى انه يحاسبنى عشان قبل معمل اى حاجه لازم اتأكد انه صح

حكمتك المفضلة؟ وفنانك المفضل؟
الحكمه ان تضيف حياة الى سنواتك بدل بدل ان تضيف سنوات الى حياتك........فنانى المفضل عبد الحليم

ماذا تعنى لك هذة الكلمات

الزواج 000 الصداقه000 الاخوه 000المنتدى 000 الحب 000

الزواج..كلمه معناها كبير وهو المسؤوليه والارتباط ومختلفه عن حياه العزوبيه وبعض الناس ينجح في هذه الحياه

الاخوه..الحب الصدق الوفاء وووووووووووووو كل شي فهي منبع لأخوة لم تشترك معك في البطن ولم تكن معك فلي التربيه انماااااااا الحياة هي من بعثتها لك لتكن او ليكون أختاً او أخاً اصارع معهما الحياة

المنتدى..بالنسبالى كل شئ اصحابى.اهلى.اخواتى.كل شئ

الحب..شعو جميل جدا ومسئوليه كبيره مش لعب عيال الحب يعنى مشاعر واحسيس
الحب يعنى مشاكل وشعور
الحب يعنى صدق واخلاص
الحب يعنى وفاء وامل
الحب يعنى
المرض
النفسى الجميل فى الحياه
يبدا الحب بنظرة
وينتهى بدمعة

يلا جاوبى بسرعة
التوقيع
el magic
المراقب العام
المراقب العام
el magic

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مارس 01, 2011 11:05 am

يلا
يا اميرة الدموع

فين اسالتك لميدو

انا عايز سرعة فى الاداء اتقان فى الاجابات

يلا عايزين نشوف غيركم
التوقيع
ṂÔĦĄṀΣĐ ṤĄṀΣŖ
ṂÔĦĄṀΣĐ ṤĄṀΣŖ

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مارس 01, 2011 11:08 am

طيب ياعم انت مستعجل لية كدا
ههههههههههههههه
براحتك يا قمر
التوقيع
Ana B7BK Anta
مشرفة
مشرفة
Ana B7BK Anta

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مارس 01, 2011 12:04 pm

ههههههههههههههه ماشى يلا

1- قبل اسمك ماذا تحب أن تكتب ؟

2- حيوان تشعر انه مظلوم ؟

3- حقيبة اسرارك عند من تودعها ؟

4- أحد علماء النفس قال ذات مرة أنه باستطاعة الانسان العيش من دون اصدقاء .. ماذا ترى أنت ؟؟؟

5- أين تأخذك ذروة الغضب ؟

6- ما أجمل شيء في الاسلام ؟

7- لماذا لم تصبح مشهورا ؟

8- متى يعاندك النسيان ؟

9- متى يقسو قلبك ؟

10- هل حدث أن انتصرت على نفسك يوما وأحصيت عيوبك ؟

11- ما هو انطباعك عن السياسه ؟

مش عايزاك تغش من حد يلا جاوب
التوقيع
ṂÔĦĄṀΣĐ ṤĄṀΣŖ
ṂÔĦĄṀΣĐ ṤĄṀΣŖ

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مارس 01, 2011 2:36 pm

اميره الدموع كتب:
ههههههههههههههه ماشى يلا

1- قبل اسمك ماذا تحب أن تكتب ؟
اولا انا مش كنت فاهم معنى السؤال بس سئلت قمر ف وضحتلى معنى السوال
اولا
بسم الله الرحمن الرحيــم
ثانيا
رضاء الله سبحانة وتعالى ورضاء الوالدين
طبعا دا اكثر حاجة عند كل شخص

2- حيوان تشعر انه مظلوم ؟

كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 4063
الحمار مع انه مخلص لصاحبه ويحتمل ما لا يمكن احتماله من عمل واحمال الا انه يوصف بالغباء مع انه له فوائد كبيرة

وكمان غنوله بحبك ياحمار
هههههههههه

3- حقيبة اسرارك عند من تودعها ؟

ليس لدى حقيبه لدى زكيبة اسرار علشان تشيل اكتر ومبودعهاش عند حد مرميه تحت السرير بس عاملها رقم سرى
هههههههههههههه
انا بضحك
لا احد اسراري احتفظ بها لنفسي
4- أحد علماء النفس قال ذات مرة أنه باستطاعة الانسان العيش من دون اصدقاء .. ماذا ترى أنت ؟؟؟
الحياة بدون اصدقاء مثل الطعام بدون ملح فأن لم يكن لك صديق تشكو لة ويشكو
لك لن ترد للدنيا اى طعم اذا الحياة بدن اصدقاء لا تعتبر حياه

5- أين تأخذك ذروة الغضب ؟
الذهاب الى النوم والوحده لساعات طويله

6- ما أجمل شيء في الاسلام ؟
لايوجد شئ فى الاسلام ليس بجميل وقولك اجمل شئ هو الاستماع الى الله
والكلام اليه بتلاوة القران الذى هو كلامه فانا اعتبر ان ذلك اجمل شئ وان
كما قلت لايوجد شئ اجمل من اخر ولكن كله جميل والحمد لله الذى جعلنا من هذه
الامة

7- لماذا لم تصبح مشهورا ؟

أولا ليس كل مشهور ناجح ثانيا لا أسعى لها و لو أتت وحدها ستزعجني
ثانيا
الشهرة ... نصف الغرور

8- متى يعاندك النسيان ؟
اذا لم تتوقف عن التفكير في اي امر فمن الطبيعي ان لاتنساه
اذا اردت النسيان فانطلق نحو الحياة واشغال الذات في امور كثيرة ستنسى

9- متى يقسو قلبك ؟

عند الغضب

10- هل حدث أن انتصرت على نفسك يوما وأحصيت عيوبك ؟
نعم انتصرت بس مش فى كلالاحوال

11- ما هو انطباعك عن السياسه ؟

ههههههههههه ولا ليا فيها

مش عايزاك تغش من حد يلا جاوب
هههههههههههههههه
جوبت من غير غش
ههههههههههههههه
دى كانت صعبة جدا
التوقيع
el magic
المراقب العام
المراقب العام
el magic

مُساهمةموضوع: رد: كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مارس 01, 2011 2:42 pm

اجابات جامدة ياميدو

بالذات الحمار

ههههههههههههههههه
التوقيع

كلة يجرى موضوع الانتقـــــــــــــــــــــــام

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة
صفحة 2 من اصل 8انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية

مواضيع مماثلة

-
» يلا كلة يجرى !!!!!!!! عيد ميلاااااااااد لولوووووووووووووو
» موضوع مهم ...................
» كلة يجى يجرى "عيد ميلاد" حبيبت قلبى "بنوتة كيوت"
» «العربى» يجرى لقاءين «بابويين» خلال ٢٤ ساعة
» كلة يجى يجرى ويجيب الهدايا الحقو عيد ميلاد مين ( ....... ) تعالو وشوفو بنفسكو !!!